^Back To Top
  
  
  
Get Adobe Flash player

REGULAMIN STOŁÓWKI SZKOLNEJ

PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 7 W TYCHACH

 

Podstawa prawna:

Ustawa z 25 lipca 2008 o zmianie ustawy o systemie oświaty – ustawy Karta Nauczyciela oraz ustawy o postępowaniu w sprawach nieletnich [Dz. U. Nr 145 , poz.917 ]

I Uprawnieni do korzystania ze stołówki szkolnej

  • Uczniowie wnoszący opłaty indywidualnie
  • Uczniowie, którym obiady finansuje MOPS
  • Pracownicy szkoły

II Zapisy i odpłatność za obiady

  • W celu zapisania dziecka na obiady rodzic wypełnia odpowiednią umowę o korzystanie z obiadów w stołówce szkolnej
  • Ze stołówki może korzystać każdy uczeń, pracownik szkoły po podpisaniu umowy na obiady
  • Stołówka szkolna zapewnia posiłki w formie dwudaniowego obiadu
  • Z obiadu korzysta osoba, która ma podpisaną umowę na posiłki

III Opłaty

  • Za posiłki rodzice dziecka, pracownik szkoły powinni wnieść opłatę do piętnastego dnia następnego miesiąca, którego żywienie dotyczy
  • Wysokość opłat za posiłki w stołówce szkolnej:

          - Koszt obiadu dla ucznia wynosi : 6,00 zł

            Koszt obiadów dla uczniów uwzględnia tzw. „wsad do kotła”

          - Koszt obiadu dla pracowników szkoły wynosi : 13,10 zł

             Koszt posiłku dla pracowników szkoły uwzględnia amortyzację kuchni i „wsad do kotła”

  • Wpłaty za obiady można dokonać wyłącznie przelewem na konto Szkoły Podstawowej nr 7 w Tychach, ul. Tołstoja 1, 43-100 Tychy

       Nr konta : 29 1240 1330 1111 0010 7142 0133

       W tytule płatności należy wpisać : imię i nazwisko dziecka, klasę, miesiąc żywieniowy

  • Comiesięczna informacja o wysokości należnej opłaty będzie przekazywana Rodzicowi poprzez indywidualne paski z wysokością opłat przekazane przez wychowawców klas uczniom ( w razie pytań i wątpliwości poprzez kontakt telefoniczny z Intendentką)

IV Zwroty za obiady

  • Każdą nieobecność dziecka, pracownika szkoły (niekorzystanie z obiadu) należy zgłosić dzień wcześniej lub w nagłym przypadku (np.:choroba ) w tym samym dniu do godziny 8:15 dzwoniąc pod numer telefonu 516-007-594 lub na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Wszystkie nieobecności zgłoszone z zachowaniem powyższego terminu zostaną odliczone od wpłaty za dany miesiąc.
  • Jeśli dzieci uczestniczą w wycieczce (wyjściu), to odwołanie obiadu leży po stronie Rodzica.
  • W dni wolne od zajęć lekcyjnych szkoła organizuje dla dzieci zajęcia opiekuńczo-wychowawcze. Odwołanie obiadów w tych dniach leży po stronie Rodzica.
  • W ostatnim tygodniu żywieniowym w m-c czerwcu i m-c grudniu nie będą przyjmowane odmowy korzystania z obiadów z uwagi na wcześniejszą konieczność zaplanowania zakupów i końcowe rozliczenie finansowe żywienia.
  • Obiady niewykorzystane (niezgłoszone rezygnacje) nie podlegają odpisowi i są wydawane dzieciom na zasadzie repet lub innym dzieciom żyjącym w trudnej sytuacji materialnej.

V Rezygnacja z obiadów

  • Rezygnację z zadeklarowanego żywienia dziecka, pracownika szkoły należy zgłosić do ostatniego dnia miesiąca w formie pisemnej u intendenta szkoły. W przypadku rezygnacji z obiadów i braku zgłoszenia, rodzic, pracownik szkoły będzie pokrywał koszty przygotowanych a niewykorzystanych obiadów.

VI Wydawanie posiłków

       Obiady wydawane będą w godzinach: od 11.30 do 14.00

VII Postanowienia ogólne

  • Kuchnia nie wydaje obiadów na zewnątrz
  • Kuchnia nie prowadzi sprzedaży obiadów jednorazowych
  • Intendent szkoły odmawia zapisu na obiady uczniów, których rodzice nagminnie nie przestrzegają terminu płatności i dzieci które łamią w sposób rażący zasady kulturalnego spożywania posiłków
  • Podczas wydawania obiadów w stołówce szkolnej mogą przebywać tylko osoby spożywające posiłek, rodzice uczniów czekają w holu 
Copyright © 2013. ŚwietlicaSP7 Rights Reserved.