REGULAMIN STOŁÓWKI SZKOLNEJ
PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 7 W TYCHACH
Podstawa prawna:
Ustawa z 25 lipca 2008 o zmianie ustawy o systemie oświaty – ustawy Karta Nauczyciela oraz ustawy o postępowaniu w sprawach nieletnich [Dz. U. Nr 145 , poz.917 ]
I Uprawnieni do korzystania ze stołówki szkolnej
- Uczniowie wnoszący opłaty indywidualnie
- Uczniowie, którym obiady finansuje MOPS
- Pracownicy szkoły
II Zapisy i odpłatność za obiady
- W celu zapisania dziecka na obiady rodzic wypełnia odpowiednią umowę o korzystanie z obiadów w stołówce szkolnej
- Ze stołówki może korzystać każdy uczeń, pracownik szkoły po podpisaniu umowy na obiady
- Stołówka szkolna zapewnia posiłki w formie dwudaniowego obiadu
- Z obiadu korzysta osoba, która ma podpisaną umowę na posiłki
III Opłaty
- Za posiłki rodzice dziecka, pracownik szkoły powinni wnieść opłatę do piętnastego dnia następnego miesiąca, którego żywienie dotyczy
- Wysokość opłat za posiłki w stołówce szkolnej:
- Koszt obiadu dla ucznia wynosi : 6,00 zł
Koszt obiadów dla uczniów uwzględnia tzw. „wsad do kotła”
- Koszt obiadu dla pracowników szkoły wynosi : 13,10 zł
Koszt posiłku dla pracowników szkoły uwzględnia amortyzację kuchni i „wsad do kotła”
- Wpłaty za obiady można dokonać wyłącznie przelewem na konto Szkoły Podstawowej nr 7 w Tychach, ul. Tołstoja 1, 43-100 Tychy
Nr konta : 29 1240 1330 1111 0010 7142 0133
W tytule płatności należy wpisać : imię i nazwisko dziecka, klasę, miesiąc żywieniowy
- Comiesięczna informacja o wysokości należnej opłaty będzie przekazywana Rodzicowi poprzez indywidualne paski z wysokością opłat przekazane przez wychowawców klas uczniom ( w razie pytań i wątpliwości poprzez kontakt telefoniczny z Intendentką)
IV Zwroty za obiady
- Każdą nieobecność dziecka, pracownika szkoły (niekorzystanie z obiadu) należy zgłosić dzień wcześniej lub w nagłym przypadku (np.:choroba ) w tym samym dniu do godziny 8:15 dzwoniąc pod numer telefonu 516-007-594 lub na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Wszystkie nieobecności zgłoszone z zachowaniem powyższego terminu zostaną odliczone od wpłaty za dany miesiąc.
- Jeśli dzieci uczestniczą w wycieczce (wyjściu), to odwołanie obiadu leży po stronie Rodzica.
- W dni wolne od zajęć lekcyjnych szkoła organizuje dla dzieci zajęcia opiekuńczo-wychowawcze. Odwołanie obiadów w tych dniach leży po stronie Rodzica.
- W ostatnim tygodniu żywieniowym w m-c czerwcu i m-c grudniu nie będą przyjmowane odmowy korzystania z obiadów z uwagi na wcześniejszą konieczność zaplanowania zakupów i końcowe rozliczenie finansowe żywienia.
- Obiady niewykorzystane (niezgłoszone rezygnacje) nie podlegają odpisowi i są wydawane dzieciom na zasadzie repet lub innym dzieciom żyjącym w trudnej sytuacji materialnej.
V Rezygnacja z obiadów
- Rezygnację z zadeklarowanego żywienia dziecka, pracownika szkoły należy zgłosić do ostatniego dnia miesiąca w formie pisemnej u intendenta szkoły. W przypadku rezygnacji z obiadów i braku zgłoszenia, rodzic, pracownik szkoły będzie pokrywał koszty przygotowanych a niewykorzystanych obiadów.
VI Wydawanie posiłków
Obiady wydawane będą w godzinach: od 11.30 do 14.00
VII Postanowienia ogólne
- Kuchnia nie wydaje obiadów na zewnątrz
- Kuchnia nie prowadzi sprzedaży obiadów jednorazowych
- Intendent szkoły odmawia zapisu na obiady uczniów, których rodzice nagminnie nie przestrzegają terminu płatności i dzieci które łamią w sposób rażący zasady kulturalnego spożywania posiłków
- Podczas wydawania obiadów w stołówce szkolnej mogą przebywać tylko osoby spożywające posiłek, rodzice uczniów czekają w holu